close
چت روم
تمرینات تقویت مچ پا + تصاویر
چهارشنبه 28 شهریور 1397
در این مطلب چند حرکت را برای تقویت مچ پا ذکر می کنیم.  مچ پای قوی می تواند به تعادل و عملکرد بهتر منجر شود، و احتمال صدمات را کاهش دهد. در این مطلب چند حرکت را   برای تقویت مچ پا ذکر می کنیم: روش یک:روی صندلی بنشینید و مطابق شکل طناب را از زیر یک پا رد کنید و دوسر آنرا بگیرید. پای خود را کمی بالا بیاورید و به   طناب فشار بیاورید. در همین حالت مچ پای خود را به سمت راست و چپ بچرخانید و چند ثانیه در آن حالت نگهدارید.   همین کار را برای پای دیگر نیز انجام دهید. روش دوم:کمربند یا…
برترین کاربر ماه
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
تبلیغات
جای تبلیغات شما
پنل کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
مجله خبری روز
بهترین فیلم ها
مدل طلا و جواهر
بهترین بازی های کامپیوتر
نمونه سوالات دبیرستان
دکوراسیون
درخواست تحقیق
نت و تبلچر
فیلم
آمار سایت
  • اطلاعات
  • امروز : چهارشنبه 28 شهریور 1397
  • آی پی شما : 54.80.219.236
  • مرورگر شما :
اتاق آرزو
محل تبلیغ شما










نظر سنجی
ارزیابی شما از سایت چگونه است؟




آرشیو ماهانه
هایپرتمپ دات آی آر
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تمرینات تقویت مچ پا + تصاویر
  • تعداد بازدید : 102
  • تمرینات تقویت مچ پا + تصاویر

    در این مطلب چند حرکت را برای تقویت مچ پا ذکر می کنیم.

     

    مچ پای قوی می تواند به تعادل و عملکرد بهتر منجر شود، و احتمال صدمات را کاهش دهد. در این مطلب چند حرکت را
     
    برای تقویت مچ پا ذکر می کنیم:

    روش یک:

    روی صندلی بنشینید و مطابق شکل طناب را از زیر یک پا رد کنید و دوسر آنرا بگیرید. پای خود را کمی بالا بیاورید و به
     
    طناب فشار بیاورید. در همین حالت مچ پای خود را به سمت راست و چپ بچرخانید و چند ثانیه در آن حالت نگهدارید.
     
    همین کار را برای پای دیگر نیز انجام دهید.


    روش دوم:

    کمربند یا یک تکه طناب را بردارید و یک وزنه سبک را مطابق شکل در آن حلقه کنید.دو سر آن را ببندید .روی صندلی
     
    بنشینید و این حلقه را کمی پایین تر از انگشتان پا آویزان کنید. مچ پای خود را به سمت بالا فشار دهید. این حرکت را
     
    چندین بار برای هرپا انجام دهید.


    روش سوم:

    روی زمین بایستید و پاها را موزای هم قرار دهید. مچ پای خود را از زمین بلند کنید طوریکه روی انگشتان پا فقط بایستید.
     
    چند ثانیه مکث کنید و به حالت قبل برگردید. این حرکت را تا زمانیکه خسته شوید ادامه دهید. این روش برای تقویت
     
    ماهیچه های ساق پا نیز مفید است.


    روش چهارم:

    روی صندلی بنشینید.نوک انگشتان پای خود را روی زمین قرار دهید. سپس پاهای خود را از زانو بالا بیاورید. در این حالت
     
    مچ پا را به سمت بیرون فشار دهید. بهتر است یک دقیقه این حالت را حفظ کنید. ضمنا این یک نرمش خوب برای زمانی
     
    که پشت کامپیوتر نشسته اید می باشد.


    روش پنجم:

    دو سه کتاب را روی زمین قرار دهید. سپس روی آن بایستید به طوریکه پاشنه شما با زمین تماس داشته باشد و
     
    قسمت بالایی کف پا روی کتابها باشد. پاشنه خود را از زمین جدا کنید. به طوریکه پایتان با کتابها زاویه 90 درجه تشکیل
     
    دهد.این موقعیت را چند ثانیه حفظ کنید سپس پاشنه پایتان را به سمت بالا بکشید.به طوریکه فقط نوک انگشتان شما
     
    روی کتابها باشد. بعد از چندثانیه به حالت اول برگردید. این حرکت را تا زمانیکه خسته می شوید تکرار نمایید.


    روش ششم:

    یک کش یا باند الاستیک را به پایه یک میز یا صندلی‌ِ محکم ببندید.بایستید و پای نزدیکتر را داخل حلقه قرار دهید.
     
    سپس پایتان را مقابل پای دیگر به صورت ضربدری قرار دهید و تا جاییکه کش اجازه می دهد پایتان را به سمت مخالف
     
    بکشید. همین کار را برای پای دیگر هم تکرار کنید.

    نویسنده : admin تاریخ : شنبه 04 مرداد 1393 امتیاز :
    موضوعات : پرورش اندام ,
    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در جریان بگزارید.

  • نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتیرفرش کد امنیتی